Barion Pixel

Át nem vett csomagok kezelése

Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?

A megrendelés leadásával elfogadja webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit, illetve fizetési kötelezettsége keletkezik. Amikor mi visszaigazoljuk rendelését, a jogszabály értelmében távollévők közötti, elektronikus úton kötött szerződés keletkezik, amely jogokat és kötelezettségeket eredeztet mindkét fél számára. Ennek értelmében a webáruház köteles a megrendelt terméket(eket) elküldeni, a megrendelő pedig a vételárat megfizetni.
Amennyiben Ön nem él a 45/2014-es kormányrendeletben biztosított 14 napos indokolás nélküli elállás jogával és, nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül), akkor szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. (2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről) 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik.
Ebben az esetben a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján a termék(ek)hez kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (oda-vissza) is érvényesítjük Önnek szemben, hiszen minket a késedelem miatt kár ért.

Milyen kárunk keletkezik?

1. Szállítási díj oda-vissza.
2. Utánvét díj.
3. Csomagolóanyagok.
4. Csomagolással eltöltött munkaidő bére.
5. Adminisztrációval eltöltött munkaidő bére.

Pontosan mire számíthatok, ha nem veszem át a csomagot?

Díjbekérőt küldünk Önnek elektronikus úton, 8 napos határidővel, a következő összegekkel:
-utánvétes szállítási költség,
-1500 Ft csomagolási és munkadíj.

A költségek meg nem fizetése esetén követeléskezelő cég segítségét vesszük igénybe. A kiküldésre került díjbekérő összegén felül a követeléskezelés során felmerülő minden további költség Önt terheli.

Átvétel megtagadása és elállási jog közti különbség

Az átvétel megtagadása nem minősül elállásnak!

A 14 napos elállási jog kizárólag a megrendelt csomag átvételétől lép életbe. Amennyiben élni szeretne elállási jogával, azt a rendelés átvétele után 14 napig, indoklás nélkül megteheti. Ebben az esetben vissza kell küldenie a rendelt terméket(eket), mi pedig visszafizetjük Önnek a rendelés értékét.

A rendelés lemondása meddig lehetséges díjmentesen?

Ha megrendelt valamit és le szeretné mondani, megteheti "Feldolgozás alatt" állapotig, a csapdashop@gmail.com e-mail címre küldött üzenetben, vagy a kapcsolatfelvételi űrlapunkon. Amíg a futárszolgálatnak nem adtuk át a csomagot, a rendelés ingyenesen lemondható. A "Teljesítve" rendelési állapot után a csomagot már átadtuk a futárszolgálatnak, a rendelés már nem mondható le díjmentesen.

Mivel többnyire 1 napos szállítási határidővel dolgozunk, a rendelési folyamat és a csomagolás elég gyorsan történik, ezért kérjük a lehető leghamarabb jelezze, ha le szeretné mondani a rendelést!