Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás

Szállítási határidők

A raktáron lévő termékeket a rendelés napján, vagy a következő munkanapon adjuk át szállításra. Ezt követően a kiszállítás újabb 1 munkanapot vesz igénybe. Ha az adott termék külső raktáron van, akkor 3-5 munkanap szükséges a kiszállításhoz.  Amennyiben a termék nincs készleten, a lehető leghamarabb értesítjük, és Ön következmények nélkül lemondhatja rendelését.

Az adott termék oldalán szereplő szállítási idő a valóságot tükrözi, raktáron lévő termék esetén.

GLS csomagautomatás szállítás esetén, az adott automata telítettségétől függ, hogy mikor vehető át a csomag! Ha a szállítás sürgős, kérjük mindenképpen a házhozszállítás, vagy a GLS csomagpont szállítási módot válassza!


Szállítási díjak

GLS szállítás csapdashop.hu

Az utánvétkezelés díja minden esetben 390 Ft.

 
Súly Házhozszállítás GLS csomagpont GLS csomagautomata
0-5 kg 1890 Ft 1490 Ft 1190 Ft
5-10 kg 1990 Ft 1990 Ft -
10-20 kg 2490 Ft 1990 Ft -
20-40 kg 3150 Ft 1990 Ft -

A megjelölt termékekre ingyenes szállítás vonatkozik! Ezt a terméken látható "Ingyenes szállítás" matrica jelzi!

GLS Flex Delivery Service tájékoztatás:

A rugalmas kézbesítés: Három kézbesítési kísérlet. Már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17 – 20 óra között. A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.

Az első kézbesítést megelőző 1 órán belül a futár a feladó által megadott telefonszámon felhívja a címzettet. Tájékoztatja a várható érkezéséről, és a csomaghoz kapcsolódó egyéb szolgáltatásokról (utánvét, átvételre jogosult személy stb.), hogy a címzett felkészülhessen a csomag fogadására.

GLS Ügyfélszolgálat 7:00-18:00
Telefon: 06-29-88-67-00
E-mail: info@gls-hungary.com

Kérjük, hogy minden esetben győződjön meg arról, hogy a termék csomagolása sértetlen! Ha a csomag láthatóan sérült, vagy nyitott, tagadja meg a csomag átvételét és haladéktalanul értesítsen minket! A sérülés tényét a futárnál jegyzőkönyvben kell rögzíteni, egyéb esetben a kár megtérítése a GLS-nél nem biztos, hogy lehetséges.


 

Saját járművel történő kiszállítás

Számunkra optimális útvonalon (egyelőre Zala és Vas megyében), kapacitástól függően vállaljuk.
20.000 Ft-ig: 1.500Ft
20.000 Ft-tól: ingyenes
A kiszállítás idejéről előzetes tájékoztatást adunk. Ez esetben választható fizetési módok: előre utalás, vagy készpénzes fizetés saját szállítónknál.