Barion Pixel
Hungarian
German
Kategóriák / Termékek

Szállítás

Szállítási határidők

Munkanapokon 12:00-ig leadott rendelés esetén, a raktáron lévő termékeket aznap adjuk át a futárszolgálatnak. 12:00 után leadott rendeléseket várhatóan csak a következő munkanapon adjuk fel.

Ezt követően a kiszállítás, szállítási módtól függően 1-2 munkanapot vesz igénybe.

Ha az adott termék külső raktáron van, átlagosan 4-8 munkanap szükséges a kiszállításhoz.  Amennyiben a termék nincs készleten, a lehető leghamarabb értesítjük, és Ön következmények nélkül lemondhatja rendelését.

Minden terméknél felüntetjük a rá vonatkozó, várható szállítási időt. A rendelésfolyamat során, az egyes szállítási módokra vonatkozó várható szállítási időt szintén feltüntetjük.

A rendszer automatikusan érzékeli, hogy mely termékeknél mely szállítási módok érhetők el, ezért nem minden esetben enged a házhozszállításon kívül mást megadni.

Csomagautomatás szállítás esetén, az adott automata telítettségétől függ, hogy mikor vehető át a csomag!


Szállítási díjak

Az utánvétkezelés díja minden esetben 590 Ft.

40.000 Ft felett, 15 Kg-ig: ingyenes szállítás!

Az utánvét kezelés költsége ez esetben is 590 Ft, ezért javasoljuk a Barion online fizetési módot.


MPL

MPL Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve

Csomagzárás: 12:00

Csomagautomata kizárólag előre fizetéssel választható!

Várható szállítási idő: 1-3 munkanap

Csomag maximális
össztömege
Szállítási díj
0 - 20 kg 990 Ft
40.000 Ft felett ingyenes 15 kg-os csomagig

 

MPL háznál történő kézbesítés

Csomagzárás: 12:00

Várható szállítási idő: 1-2 munkanap

Csomag maximális
össztömege
Szállítási díj
0 - 10 kg 1990 Ft
10 - 20 kg 2990 Ft
20 - 40 kg 5990 Ft
40 kg felett egyedi díj
40.000 Ft felett ingyenes 15 kg-os csomagig

Utánvét: 590 Ft

40 Kg feletti, vagy több csomagból álló küldemény esetén egyedi szállítási díjat kalkulálunk, amit előzetesen egyeztetünk!


GLS

GLS szállítás csapdashop.hu

GLS csomagautomata

Csomagzárás: 12:00

Várható szállítási idő: 1-3 munkanap

Csak előre fizetéssel választható!

Csomag maximális
össztömege
Szállítási díj
0 - 5 kg 990 Ft
5-10 kg 1625 Ft
40.000 Ft felett ingyenes 15 kg-os csomagig

 

GLS csomagpont

Csomagzárás: 12:00

Várható szállítási idő: 1 munkanap

Csomag maximális
össztömege
Szállítási díj
0 - 4,99 kg 1120 Ft
5 - 20 kg 1750 Ft
40.000 Ft felett ingyenes 15 kg-os csomagig

 

GLS házhozszállítás

Csomagzárás: 12:00

Várható szállítási idő: 1 munkanap

Csomag maximális
össztömege
Szállítási díj
0 - 1,99 kg 1790 Ft
2 - 9,99 kg 2250 Ft
10 - 19,99 kg 2900 Ft
20 - 40 kg 5790 Ft
40 kg felett egyedi szállítási díj
40.000 Ft felett ingyenes 15 kg-os csomagig

Utánvét: 590 Ft

40 Kg feletti, vagy több csomagból álló küldemény esetén egyedi szállítási díjat kalkulálunk, amit előzetesen egyeztetünk!


Részletes tájékoztató a szállítási módokról

MPL csomagautomata

Kézbesítés Csomagautomatára: Csomagautomatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az üzenet kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ekkor a címzett SMS-ben és e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 munkanap áll rendelkezésére).

MPL PostaPont

A Postára (Postán maradóként) vagy Partner PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely 5 munkanap lehet. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. Több, mint 180 postánál - külön díj felszámítása nélkül – a hétvégi nyitvatartási rend miatt szombaton is átvehetők a pénteken 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok.

MPL házhoz kézbesítés

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az
MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.


GLS Flex Delivery Service tájékoztatás:

A rugalmas kézbesítés: Három kézbesítési kísérlet. Már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17 – 20 óra között. A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.

Az első kézbesítést megelőző 1 órán belül a futár a feladó által megadott telefonszámon felhívja a címzettet. Tájékoztatja a várható érkezéséről, és a csomaghoz kapcsolódó egyéb szolgáltatásokról (utánvét, átvételre jogosult személy stb.), hogy a címzett felkészülhessen a csomag fogadására.

Ügyfélszolgálati elérhetőségek

MPL

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat

06-1-767-8282

GLS

GLS Ügyfélszolgálat 7:00-18:00
Telefon: 06-29-88-67-00
E-mail: info@gls-hungary.com